Ricardo Chao y el illustrador Ricardo Escobar presentan este jueves el libro 'Los Reis de Llión'

Ilustración de Ricardo Escobar del libro 'Los Reis de Llión'. // Eolas

Este jueves, día 18 de noviembre de 2021, tendrá lugar en el Salón de los Reyes del Ayuntamiento de León (Plaza de San Marcelo, 1) la presentación del libro 'Los Reis de Llión', un recorrido por todos y cada uno de los monarcas del Reino de León escrito en llengua llionesa por el presidente de la Asociación Faceira e historiador, Ricardo Chao Prieto, que va acompañada por las hermosas ilustraciones con sabor medieval del también compañero de la asociación, Ricardo Escobar Espiniella, que ya ilustró obras anteriores como 'Llión en ruta', 'Llión Máxicu' o 'Esbardu, vocabulariu llionés ilustráu'.

Quizás sea el de León el reino más olvidado de toda la Edad media hispana. Lo mismo puede decirse de una de sus lenguas patrimoniales, el asturlliónes (llamado llionés en León, asturiano en Asturias y mirandés en Tierra de Miranda portuguesa. Sin embargo, el reino y la corona de León fue la más extensa e importante de la península Ibérica a lo largo de varios siglos. Prueba de ello fue que de él acabarían surgiendo los reinos de Castilla y Portugal. Sus veintiséis reyes y reinas casi siempre manejaron y controlaron la política hispana, en permanente conflicto con al-Ándalus.

'Los Reis de Llión (Los Reyes de León)', es nada más y nada menos que el primer libro con la historia de ese reino y sus reyes escrito en la lengua que hablaron. La obra, publicada a través de Eolas Ediciones ya esta en las librerías, pudiéndose comprar también por Internet en este enlace.

La nueva en llionés

El próximu xueves, día 18 de noviembre de 2021, tendrá llugar no Salón de Los Reis del Ayuntamientu de Llión, la presentación de la obra 'Los Reis de Llió'n, un recorríu por todos y cadagunu de los monarcas del Reinu de Llión escritu dafeitu en llingua llionesa pol presidente de la Asociación Faceira y historiador, Ricardo Chao Prieto y acompañada polas formosas ilustraciones con sabor medieval del tamién compañeiru de la nuesa asociación, Ricardo Escobar Espiniella, que ya ilustrara obras anteriores tan representativas cumo 'Llión en Ruta', 'Llión Máxicu' ou 'Esbardu, vocabulariu llionés ilustráu'.

Quiciabes seya'l de Llión el reinu más esqueicíu de toda la Edá Media hispana. Lo mesmo puede dicise d'una de las suas llenguas patrimoniales, l'asturllionés (chamáu llionés en Llión, asturianu n'Asturias, y mirandés na Tierra de Miranda portuguesa). Sicasí, el reinu y corona de Llión foi'l más extensu y importante de la Península Ibérica a lo llargo de varios siegros. Prueba d'ello ye que d'él acabarían xurdiendo los reinos de Castiella y Portugal. Los sous veinti reis y reinas cuasi siempres manexoron y controloron la política hispana, en permanente conflictu con al-Ándalus.

'Los reis de Llión' ye namás y nada menos que'l primer llibru cona historia d'esi reinu y los sous reis escritu na llengua que falaron. La obra, publicada a traviés d'Eolas Ediciones ya está en llibrerías, pudiéndose acutar en nesti enganche.

Etiquetas
stats