Feliz día de la madre, lengua leonesa

Un ejemplo de que la lengua leonesa sigue viva en la zona de La Cabrera, en la provincia leonesa.

La UNESCO centrará el Día Internacional de la Lengua Materna 2018 en el tema 'Preservar la diversidad lingüística y promover el plurilingüismo para apoyar los ODS'. Y ese día ha llegado. Este miércoles se celebra el 'Día Entrenacional la Llingua Materna', una jornada en la que Irina Bokova, directora general de la UNESCO hace un llamamiento “para que el potencial de la educación plurilingüe se reconozca en el mundo entero, en los sistemas educativos y administrativos, en las expresiones culturales y en los medios de comunicación, en el ciberespacio y en los intercambios comerciales”.

En noviembre y 1999 la Conferencia Xeneral de la Muerganización las Naciones Xunías pa la Educación, la Ciencia y la Cultura decidióu proclamare Febreiru y 21, cumu'l Día Entrenacional la Llingua Materna, animandu a los Estaos Miembros y a la Secretaría a promovere la preservación y proteición de tolos idiomas que emplegan los pueblos del mundu.

Dende l'Asociación L'Alderique pal estudiu y desendolque la Llingua Llïonesa entendemos que la UNESCO, cun esta declaración considera, lu mesmu que nosoutros, que la desapaición d'una llingua, mesmu que la d'una planta ou un animal, son pérdidas pa tola humanidá purque, nel casu las llinguas, lu que se produz ye una pérdida cultural que nos emprobece a toos.

Guei miércoles, Febreriru y 21, ye'l Día Entrenacional la Llingua Materna pulu que, pa dare visibilidá a la llingua de nuesu, el Llïonés, vos enviamos partes de deillos poemas escritos en desemeyadas variantes. Las lligazones a los poemas completos apaecen tres caún d'eillos.

Asinamesmu animámosvos a visitare la páxina de FB

Etiquetas
stats